April 7, 2013

Manly Mancat Monday

Princeton & Prancer Pie

Hi furriends, Prancer Pie here, with Princeton.  It is very mancatly to guard the homestead and be on alert at all times...

Well, mancats need their rest, too!

Happy Mancat Monday and purrs, y'all.

29 comments:

  1. I'm sure you two were working REALLY hard to need all that rest!

    ReplyDelete
  2. It seems you two have worked yourselves into exhaustion.
    Blessings,
    Goose

    ReplyDelete
  3. Of course you need your rest! It's only Monday, there is a long road ahead until next Sunday's easy on!

    ReplyDelete
  4. A nap for Mancats, and Alert, I think it's for Human..tee..heh
    Happy Snooze Monday
    xoxo

    ReplyDelete
  5. Hmm. Didn't you just have an Easy Sunday? ;)

    ReplyDelete
  6. Prancer we all know a cat always has a way of looking asleep but can spring into actions lickety split!
    Hugs madi your BFFF

    ReplyDelete
  7. LOL! Now that's vigilance! I bet you're both sleeping with one eye open.

    ReplyDelete
  8. You two are pawesome guardkitties!!!Don't work too hard now.

    Woos - Phantom, Thunder, Ciara, and Lightning

    ReplyDelete
  9. Resting can be such hard work, especially when you're on duty!

    ReplyDelete
  10. If that's alert we'd like to see you relaxing!
    Luv Hannah and Lucy xx xx

    ReplyDelete
  11. mancats N mackerull go hand N hand doodz...haza marvelous mackerull monday N bee on de look out for vizshuz deer

    :)

    ReplyDelete
  12. You must have had an active morning fighting off all those intruders, especially mouses...Great Job!! Don't nap too long you never can tell whats' lurking about! Meow...
    Kitty XO

    ReplyDelete
  13. Yeah, I can see'z youz on look out guy'z..Bawahhaaawaa Have a wonderful Monday xx00xx

    Mollie and Alfie

    ReplyDelete
  14. What mean looking guard cats! Barharhar

    The Mad Scots

    ReplyDelete
  15. Gorgeous Prancer Pie and Princeton!! You both deserve extra treats too for being ever so mancatly! Yay! take care
    x

    ReplyDelete
  16. Ha! Nothing's gonna get by you two.

    ReplyDelete
  17. You two are even making mom and I feel secure just seeing you there working!

    ReplyDelete
  18. Resting but on alert at all times. Just what a mancat does.

    ReplyDelete
  19. Oh mancats are good about this! :)

    ReplyDelete
  20. It's OK for Mancats to snooze while on guard duty because we know you always have your ears turned on ;)
    Purrs Tillie and Georgia,
    Treasure,Tiger,JJ and Julie

    ReplyDelete
  21. yeah, like that is 'guarding' my paws! That is resting your eyes! You might wanna rethink the 'mancat' label on this photo guys...just an observation...paw pats, Savvy

    ReplyDelete
  22. Maybe you are just closing your eyes to focus all of your attention on your hearing...yeah, stick with that story.

    ReplyDelete
  23. Thank you for your kind words to Michico, she gets better ~~!


    So so lovely sleep :)
    I love this photo.

    ReplyDelete
  24. Whoa! Mancats times 2! Be still my heart!

    ReplyDelete
  25. And, of course, you are sleeping lightly to be alert fer any slight threatening sounds...

    ReplyDelete
  26. Your eyes may be closed, but we know your ears are open and nothing and nobody will get past you. Purrs and hugs from the kitties at The Cat on My Head, Lily Olivia, Mauricio, Misty May, Giulietta, Fiona, Astrid, Lisbeth and Calista Josette

    ReplyDelete
  27. Being on high alert requires lots of resting!

    ReplyDelete
  28. Oh right! I am *sure* no dangerous introodur could POSSIBLY slip by two such fearsome watchcats as yourselves.

    ReplyDelete